لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری الگری پیش از دیدار مقابل پی اس جی

کنفرانس خبری الگری پیش از دیدار مقابل پی اس جی

یوونتوسی ها در اخرین دیدار خود در مرحله ی گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه می روند و این در حالی است که یووه هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد و فقط برای چهارم نشدن در این گروه تلاش می کند.

 

صحبت های مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس:

 

کیزا؟

 

او خوب است، اما هنوز در شرایط ایده آل برای بازی نیست، امیدوارم زودتر او را برگردانم، امیدوارم هر چه زودتر به ما بازگردد.

 

بازی در لیگ اروپا فرصت است یا نه؟

 

همه چیز فرصت است، ما فقط روی بردن فردا تمرکز کرده ایم.

 

آیا از خستگی رنج می برید؟

 

نه، ما هنوز برای بهبودی زمان داریم.

 

مسی؟

 

او همیشه بهترین در جهان بوده است، امسال برای او با پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین مهم است، او 35 سال سن دارد و این آخرین سال های حرفه ای فوق العاده اوست.

 

رابیو؟

 

او کارهای مهمی انجام می دهد، من برای او بسیار خوشحالم زیرا او از نظر فنی و تاکتیکی در حال پیشرفت است. این برای یوونتوس و تیم ملی فرانسه بسیار عالی است.

 

غیبت پوگبا در جام جهانی؟

 

هنوز با او صحبت نکرده‌ام، اما می‌دانستم که به محض اینکه تصمیم بگیرد بلافاصله عمل جراحی را انجام ندهد، شانس حضورش در جام جهانی کاهش می‌یابد. ما از غیبت او رنج می‌بریم. بازیکنی مثل او و همچنین تیم ملی فرانسه در جام جهانی.

 

مک کنی:

 

مک کنی مصدوم شد، نمی دانم ضربه بود یا استرس، فردا لوکاتلی، رابیو، فاجولی و میرتی را در خط میانی دارم.

 

وی در بخش بعدی گفت:

 

فردا به جز لوکاتلی هیچ یک از بازیکنان غایب را پس نخواهیم گرفت.

 

او ادامه داد:

 

کنفرانس امروز عجیب است، زیرا این اولین بار در 12 سال گذشته است که خارج از لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنم. بازی فردا برای صعود به لیگ اروپا تعیین کننده است، باید برای صعود به این تورنمنت تلاش کنیم. بازیکنانی که در اختیار داریم برای بازی فردا کافی هستند، ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم، باید بازی بسیار هوشمندانه و خوبی انجام دهیم و مراقب دفاع باشیم. فردا در ورزشگاه پر از هوادارمان بازی خواهیم کرد، باید تمام تلاشمان را بکنیم و سپس به رویارویی با اینتر فکر کنیم. ولاهوویچ ؟ او فردا در دسترس نخواهد بود، امیدواریم مقابل اینتر در دسترس ما باشد

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: